Bir markanın çağrı merkezi, müşterilerine dokunan ve deneyim yaşatan en önemli kanalıdır. Bu kanalın doğru yönetilmesi, müşteri deneyiminin doğru ölçümlenmesi ile mümkündür. Çağrı merkezinde kullanılan scriptlerden süreçlere, müşteri temsilcilerinin iletişim yeteneğinden IVR kurgusuna kadar her adım değerlendirilmeli hem rakiplerle hem de diğer çağrı merkezleri ile kıyaslanmalıdır. Bu amaçla gerçekleştirilen çağrı merkezi analizleri sizlere müşterinize mükemmel bir deneyim yaratma yolunda ışık tutar.

Çağrı Kalitesi Performansı Ölçümleme Analizleri

Sizin işinizin ihtiyaçlarına ve hedeflerine göre uyarlanır. Çağrı Kalitesi Performans Ölçümleme programı size zaman kullanımı bağlamında mükemmel bir maliyet tasarrufu ve iş geliştirme için potansiyel sağlar. Çok makul bir maliyetle biz sizin özellikle endişe duyduğunuz gelişim alanlarınızı temel alarak analiz, yorum, kalite ölçümleriyle çağrı değerlendirme ve hedeflerlerinizle ilgili çalışma yaparız. Değerlendirmelerimize anlık olarak ulaşarak müşteri temsilcisi geribildirimlerinizi hızlıca verebilirsiniz. 

Çağrı Merkezi Gizli Müşteri Analizleri

Sektörünüze ve iş yapış tarzınıza göre hazırlanan senaryolar ile çağrı merkezinizin hizmet düzeyi değerlendirilir. Senaryolardaki farklı alanlar belirlenerek eğitim ve gelişim haritası oluşturulur. Aynı zaman diliminde rakiplerinize ayrıca aramalar yapılarak rekabet analiziniz çıkarılır. Gizli müşteri analizleri ile hedefimiz gelişiminizi hızlandırmak, seçilmiş senaryolar ile hizmet kalitenizi ölçümlemektir.

Outsource Çağrı Merkezi Değerlendirmesi

Çağrı Merkezi fonksiyonlarını outsource firmaya veren şirketler için biz üçüncü göz olarak çağrı dinleme ve gizli müşteri kalite performans ölçümleme hizmeti sunuyor, outsource hizmetinizin güvencesi oluyoruz. En iyi çağrı merkezi hizmetini aldığınızdan emin olmanızı sağlıyoruz.