Kurumun içinde bulunduğu pazara hakim olabilmesi için hedef kitleyi görebilmek, bu hedef kitleye uygun doğru stratejiler kurabilmek kadar rakiplerini tanımak, rakibe karşı hangi kaslarının daha güçlü olduğunu, hangi kaslarını geliştirmesi gerektiğini bilmek de büyük önem taşır. Genellikle iş planlarında önemli bir strateji alanı olan rakip analizinin gelecek projeksiyonlarında önemi büyüktür. 

Rakip analizi aynı zamanda rekabet analizi olarak da değerlendirilmelidir. Rakip analizinde kurumlarla gerçekleştirdiğimiz saha çalışmasında sektörün önemli rekabet adımlarını çıkarır her adımda kurumun ve rakibinin değerlendirmesini yaparız. Rakiplerinizin mevcut durumunu belirler, rekabette üstünlük sağlayacağınız alanları tespit ederiz. Müşteri gözünden konumunuzu belirler, rakiplerinize göre piyasada planlamanız gereken hamlelerinizi gösteririz.

Gizli Müşteri Banchmark Analizleri

Kurumunuza ve sektörünüze özel olarak hazırlanan gizli müşteri senaryoları ile sizin ve rakiplerinizin adım adım performansını ölçmeye, güçlü ve gelişim alanlarını çıkarmaya yardımcı olur. Ücret, müşteri deneyimi, satış sonrası hizmetler, şikayet karşılama gibi rekabet alanlarında rakiplerinize göre stratejileriniz puanlanır. Gizli müşteri deneyimleri sektörünüzün uzmanları tarafından değerlendirlir.

Gizli müşteri çalışmaları anlık olarak izleyebileceğiniz web tabanlı platformlarda size sunulur. Banchmark genel değerlendirmeleri profesyonel danışmanlarımız tarafından yorumlanarak rekabet analiziniz çıkarılır.  

Müşteri Sesi Analizleri

Müşterileriniz ile gerçekleştirilen analizlerde rekabet üstünlüğü sağladığınız alanlar ile gelişim alanlarınız değerlendirilir. Markanızın tercih edilme nedenlerini, avantajlarınızı tespit eder, rakipleriniz ile aranızı açmanız için gerekli stratejileri sizin için değerlendiririz.