Müşterilerinizin kurumunuz ile temas ettiği her noktadaki memnuniyetini ölçümlüyor,  gelişim haritalarını uzman danışmanların değerlendirmeleri oluşturuyoruz. 

Müşterilerin nabzını tutmak ne kadar önemli ise bu araştırmaların deneyimli danışmanlar tarafından yapılması da o kadar önemlidir. Çünkü memnuniyet araştırmaları kurumun stratejik planlarının geliştirilmesinde önemli rol oynamaktadır. Bu noktada müşterilerinizin görüşlerini doğru kanallardan almak ve size doğru şekilde ulaştırmak araştırmanın kritik başarı faktörüdür.

Kurumunuzun ürünlerini, hizmetlerini değerlendirmek veya kurumunuzdaki farklı departmanlarla temaslarda karşılaşılan her türlü deneyimi sizlere taşımak için memnuniyet araştırmalarının sizlere özel tasarlanması gerekir.

PDR InSight olarak sektörünüzde deneyimli danışmanlar ile oluşturduğumuz size özel memnuniyet araştırmaları ile gitmek istediğiniz yolda sizlere destek oluyoruz. Böylece hedeflerinize ulaşmanız için izlemeniz gereken yolu haritalıyoruz.

Müşteri Memnuniyeti Anketleri

Hangi işi yaparsanız yapın varlığınızın sebebi olan müşterilerinizi memnuniyetini veya memnuniyetsizliğini sormak sizinle aynı yolda devam etmeleri noktasında önemli bir detaydır. Müşteri ihtiyaçlarını ve bu ihtiyaçları ne kadar tatmin ettiğinizi bilmeniz gerekir. Müşteriyi dinlemek, hizmetiniz veya ürünleriniz konusunda memnuniyet araştırması yapmak gerek pazarlama alanında gerekse müşteri ilişkilerini düzenlemek noktasında sizlere engin bir deneyim sunar. 

Müşterilerinize bu soruları soracak kişilerin doğru analiz ve yönlendirme yeteneği olmalı ki doğru cevapları alabilsinler. Bu işin profesyonel uzmanlar tarafından yapılması hem kurumunuzun duruşunu destekler hem de size doğru veri sağlar.

NPS

Müşterileriniz sizinle yola devam etmek istiyorlar mı?

Türkçeye “Net Tavsiye Oranı” olarak çevrilen NPS, kurumlara müşterilerinin ne kadar kendilerine bağlı olduklarını gösteriyor.

Müşterilerinizin sizi tavsiye etme oranı, farklı bakış açısı ile sizin için ne hissettiğini, kurumunuza olan güvenini, markanıza olan yaklaşımını ve bir daha sizinle çalışıp çalışmama kararını belirler. Bu nedenle pek çok kurumsal firma NPS oranlarını izliyor ve yıllık çalışanlarının hedeflerine koyuyor.

NPS ölçümlemesi için müşterilerinize bizler ulaşarak kurumunuzu tavsiye edip etmeyeceklerini 0 ile 10 arasında değerlendirmelerini istiyoruz.

Müşteri Deneyimi Ölçümleme Çalışmaları

Kurumlar büyüdükçe hizmet verilen kanalların müşteriye yaşattığı deneyimi yönetmek zorlaşır. Satış kanallarından servis hizmetlerine kadar aynı vizyona uyarak müşteriye dokunulması ayrıca denetlenmesi gereken bir konu olarak gündeme gelir.

PDR InSight hizmet kanalları araştırmaları ile amacımız çoklu kanallardan hizmet veren kurumların hizmet verdiği her kanalda yaşattığı deneyimi ölçümlemek ve standardı sağlamak adına gelişime destek vermektir. Gerçekleştirdiğimiz çalışmalar ile kurumun merkezinden kanalların performansı değerlendirilerek gelişim alanları belirlenir ve tüm hizmet kanallarının tek bir kurum anayasasına göre hareket etmesi amaçlanır.

Hizmet Kanalları Araştırması

Kurumlar büyüdükçe hizmet verilen kanalların müşteriye yaşattığı deneyimi yönetmek zorlaşır. Satış kanallarından servis hizmetlerine kadar aynı vizyona uyarak müşteriye dokunulması ayrıca denetlenmesi gereken bir konu olarak gündeme gelir.

Hizmet kanalları araştırmaları ile amacımız çoklu kanallardan hizmet veren kurumların hizmet verdiği her kanalda yaşattığı deneyimi ölçümlemek ve standardı sağlamak adına gelişime destek vermektir. Gerçekleştirdiğimiz çalışmalar ile kurumun merkezinden kanalların performansı değerlendirilerek gelişim alanları belirlenir ve tüm hizmet kanallarının tek bir kurum anayasasına göre hareket etmesi amaçlanır.

Görsel Kimlik Denetleme Araştırması

Kurum ve kuruluşlar tarafından belirlenen tüm kriterlerin, şubeler, bayiler ve satış noktaları tarafından uygulanıp uygulanmama durumunun periyodik olarak denetlenmesi gerekir. Bu amaçla deneyimli uzmanlar tarafından noktalar ziyaret edilerek kurumsal kimlik denetleme çalışması yapılır. Değerlendirmeler kurumlar tarafından oluşturulan standartlara bağlı kalınarak oluşturulur. Denetim bazlı anlık raporlar ile kurum yetkililerinin aksiyon alması sağlanır. 

Gizli Müşteri Araştırması

Farklı sektörlerde farklı modellerle gerçekleştirilen, müşterinin birebir deneyimini temel alarak kuruluşların güçlü ve zayıf olduğu alanların ölçümlenmesi için yapılmaktadır. Gizli Müşteri Araştırmaları kapsamında Türkiye çapında mağaza ziyaretleri yapılmasının yanı sıra teknik servislere, çağrı merkezlerine, banka şubelerine, bayi ve şube ağı olan tüm organizasyonlara da gizli müşteri ziyareti ve/veya aramaları gerçekleştirilmektedir. Gizli müşteri ziyaretleri aracılığıyla kurumsal olarak belirlenmiş kriterlerin ve standartların ne şekilde ve ne derecede uygulandığı ölçümlenebilmektedir. Anlık raporlama ile kurumlara hızlı aksiyon alma imkanı sağlanır.