Elvin Coşkun
Genel Müdür, PDR Insight

Elvin Coşkun kariyerine, henüz üniversitede öğrenci iken, Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden biri olan Pamukbank Dialog’ta çağrı merkezi elemanı olarak, CC Academia’nın da kurulduğu yıl olan 1997’de başladı.

CC Academia’nın ilk seminer katılımcılarından olan Elvin; Pamukbank’tan ayrıldıktan sonra 2007 yılına kadar Avea’da Müşteri İlişkileri Müdürü olarak çalıştı. Daha sonra kariyerine eğitim ve danışmanlık sektöründe devam etme kararı aldı ve CC Academia’ya katıldı.

Elvin Coşkun 2010 yılından bu yana CC Academia Genel Müdürü olarak görev yapıyor ve çağrı merkezi sektörünün önde gelen danışmanlarından biri olarak anılıyor. Liderlik sorumluluklarının yanında aynı zamanda koç ve danışman olarak çağrı merkezi yöneticilerine destek veriyor.

Elvin, evli, iki çocuğu var ve çağrı merkezinde pek çok yeni eğitim programının yaratıcısı.


Cansu Tekneci
Proje Yöneticisi, PDR Insight

Cansu Tekneci,Dumlupınar Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesinden mezun oldu. İstanbul Üniversitesi Sosyoloji bölümüne devam ediyor.

2015 yılında CC Academia’ya katıldı.Şu anki görevlerinin arasında eğitim ihtiyaçlarının planlanması, kurumlar için gereksinim ve beklentilere uygun projelerin tasarlanması, sunulması,satış ve organizasyonun tüm süreçlerinin düzenlenmesi ve pazarlama aktivitelerinin yönetilmesi konuları yer almaktadır.

CC Academia çalışanları arasından 2017 - 2018 -2019 yıllarında üst üste “Takımdaşlık” ve 2019 “Çift Poşetçi” ödüllerini kazanmıştır.

Cansu, CC Academia bünyesinde Proje ve Satış Yönetmeni, PDR Insight bünyesinde  Proje Yöneticisi olarak çalışmaya devam etmektedir.


Ayşegül Drahşan
Kurum İçi Analizleri Uzman Danışmanımız, PDR Insight

Yeditepe Üniversitesi İngilizce İşletme bölümünden onur ödülü ile mezun olduktan sonra önce reklam sektöründe daha sonra FED Training Eğitim ve Danışmanlık firmasında satış yöneticisi olarak çalıştı.

Ayşegül, PDR Group’a 2009 yılında Satış Müdürü olarak katıldı ve görevi sırasında 2010'da "Emerging Young Talent of the Year” ve 2011'da Hyundai Satış Akademisi Projesi ile “Initiative of the Year” ödüllerini kazandı ve Genel Müdür Yardımcısı görevine getirildi.

2016 yılında PDR Group’un temsil ettiği TMI Türkiye’de Genel Müdür olarak görev yaptığı süreçte Renault Türkiye ile gerçekleştirilen R-Touch Attitude, “Mükemmel Müşteri Memnuniyeti” projesi ile “Business Developer of the Year” ödülünü aldı.

Kurumlara eğitim ve danışmanlık süreçlerinde destek olan ve aynı zamanda bireysel koçluk çalışmalarına devam eden Ayşegül Drahşan, 2015 yılından itibaren PDR International Genel Müdürlüğünü ve 2019 yılı Ekim ayından itibaren PDR Group Genel Koordinatörlüğünü sürdürerek PDR Group şirketleri arasında sinerjiyi geliştirmek için sorumluluk alıyor.

Ayşegül, evli, bir çocuk annesi “Bize Bir Eğitim Lazım” kitabının yazarı ve SHIFT! kitabının ortak yazarlarından biridir.


Nihan Gümüşlüoğlu
Müşteri Analizleri Uzman Danışmanımız, PDR Insight

Nihan Gümüşlüoğlu, Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji Bölümünden mezun olmuştur.

Nestle Türkiye’de Zincir Mağaza Yöneticisi olarak başladığı kariyerini, McCann Ericsson’da Müşteri Direktörü, Nestle Türkiye’de Ticari Pazarlama Müdürü olarak devam ettirdi. McCann Ericsson’un Azerbeycan ofisinin kuruluşunun sorumluluğunu üstlenen Gümüşlüoğlu, FED Training Eğitim ve Danışmanlık şirketinde eğitmenlik yapmıştır.

Koçluk eğitimlerini tamamladıktan sonra bireylere ve şirketlere koçluk konusunda destek olan Nihan Gümüşlüoğlu, PDR International bünyesinde Yönetim, Liderlik, Performans Değerlendirme Görüşmeleri, İnovasyon ve Stratejik Düşünme&Planlama konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Cenk Sağdam
Rakip Analizleri Uzman Danışmanımız, PDR Insight

Galatasaray Lisesi, İTÜ Elektrik Mühendisliği ardından Fransa’da İşletme üzerine yüksek lisans yaptı.

Profesyonel hayatına Fransa'da başlayan Cenk SAĞDAM; Pars içi ve dışında farklı bölgelerde aktif satış, ardından iş geliştirme ve proje yönetimi konularında çalıştı.

Kariyerine 1993 yılında Türkiye'de Renault-Mais’te Pazarlama, Reklam ve Satış bölümlerinde yönetici pozisyonunda çalışarak devam etti. Bayi satışlarını geliştirmek için kurduğu Ticari Teknikler bölümünün başarısının ardından çoğu otomotiv sektöründe ilk olan, birçok inovatif projeyi ve satış artırıcı farklı tip kampanyaları hayata geçirdi.

Stratejik ve operasyonel pazarlama yönetimi başta olmak üzere 14 yıllık yöneticiliği boyunca; ürün yönetimi ve iş geliştirme, değişim yönetimi, uluslararası stratejileri lokale dönüştürme, müşteri deneyimi tasarımı ve hizmet odaklılık konularında çalıştı.

Renault marka imajının geliştiği dönemi de kapsayan 5 yıllık süre boyunca reklam birimini yönetti.

Toplam 18 kişilik bir ekiple yürüttüğü Şube Satış Müdürü görevinin ardından Renault'dan ayrılıp, AVM sektöründe Satış - Pazarlama, Perakende sektöründe ise İş Geliştirme direktörü olarak çalıştı.

Renault sürecinin tamamında ve özellikle Reklam yönetimi döneminde anketlerle çalışmak, strateji kararları buna göre yönlendirmek konusunda yoğun çalışma sergiledi.

Bu çalışmalar çerçevesinde:

  • Renault’nun ilk defa Pazar lideri olması,
  • Megane’ın daha düşük fiyat seviyesinde olan Clio Symbol’ü de geçerek en çok satan araç olması
  • Sektörün ilk 2.el araştırmasını tasarlayıp, yöneterek marka konumlandırmasının sağlanması
  • Renault marka imajının yükseltilmesi
  • Clio segmentinde 5. sırada iken bugün liderliğe çıkması

gibi somut sonuçları olan çalışmalarda bulunmuştur. Güçlü sonuç elde etmek için güçlü soru sormak gerekir prensibine dayanarak 14 yıl boyunca farklı birimlerle yapılan tüm araştırma işlerinde aktif rol almıştır.


Çiğdem Çiftçi
Çağrı Merkezi Analizleri Uzman Danışmanımız, PDR Insight

Çiğdem Çiftçi kariyerine, üniversiteden mezun olduktan hemen sonra, 1997 yılında GSM sektörünün liderlerinden Turkcell’de Müşteri Temsilcisi olarak başladı. Daha sonra Müşteri Hizmetlerinin tek çatı altında toplanması ile birlikte Global Bilgi’ye geçiş yaptı. 2005 yılına kadar Turkcell Müşteri Hizmetlerinin birçok departmanında Birim Yöneticiliği görevini yürüttü.

Kariyerine Yıldız Holding bünyesinde Exper Bilişim de Müşteri Hizmetleri Müdürü, Full Akaryakıt Şirketinde Müşteri Hizmetleri Müdürü, Tempo Çağrı Merkezinde İnsan Kaynakları İşe Alım Birim Müdürü olarak devam etti. 2013 yılından beri CC Academia da Eğitim Danışmanı, 2019 Eylül itibari ile de Eğitim Ve Kalite Bölüm Müdürü olarak çalışmaya devam etmektedir.

Müşteri Hizmetleri Yetkinlik Eğitimleri, Çağrı Merkezi Yöneticilik Eğitimleri, Performans Koçluğu, Çağrı Merkezi Danışmanlığı çözüm başlıklarının yanı sıra Profesyonel Koç olarak hizmeti vermektedir.

Çiğdem, evli, İki çocuk annesidir.